Gold Barbers - případová studie

5 hodin

konzultací před realizací projektu

2 dokumenty

analýza a business plán

242 hodin

práce na logu, webu a corporate identity

23 hodin měsíčně

věnujeme online propagaci a jejímu vyhodnocení

20% růst

obratu každý měsíc

35 %

obratu obstarává online propagace

90 % zákazníků

se do Gold Barbers vrací

3 mystery návštěvy

od nás s cílem zlepšení služeb

2 nové pobočky

chystáme po pouhých 6 měsících spolupráce

Gold Barbers - případová studie - logo

Přečtěte si, jak vypadala moje spolupráce na projektu, kde bylo potřeba vhledu z businessu a obchodu, nastavení funkční strategie podnikání i zajištění investice.

1. Na počátku byla vize Honzy Pavlíka. Doporučení na mě dostal od známého a obrátil se na mě, protože potřeboval někoho, kdo rozumí ekonomice a businessu.

2. Zašli jsme na kávu a já si poslechl Honzův nápad. Nejprve jsem mu navrhl konzultace, na kterých celý projekt probereme.

3. Během několika schůzek jsme definovali, co potřebujeme zjistit a zařídit před rozběhnutím jeho nového businessu. Také jsme se zaměřili na potenciální zákazníky a hlavní výhody, které jim Gold Barbers poskytne. Ujasnili jsme si priority, možné překážky a možnosti propagace – zkrátka jsme nastavili očekávání a cíle k oboustranné spokojenosti.

4. Já jsem se společně se svým analytickým týmem dal do práce. Zaměřili jsme se na průzkum trhu a obecnou analýzu. Bylo důležité znát konkurenci, kvalitu jejích služeb a samozřejmě také ceny. Proto jsme podrobně zmapovali trh na Praze 1.

5. Všechna data získaná v analýze jsme zpracovali do konkrétního business plánu. Zvolili jsme zkrácenou verzi, která přehledně a efektivně ukázala, jak budeme při budování Gold Barbers postupovat, co můžeme očekávat a co bude důležité.

6. Honza mezitím našel ideální prostory. Díky připraveným podkladům jsme se mohli pustit do shánění investice. Honza sám měl kapitál, který se nebál do projektu vložit a který doplnily zdroje investora. Potřebné finance jsme tedy získali během 16 týdnů.

7. Dali jsme se do realizace! Honza připravoval samotnou službu a vše, co se týkalo pobočky, já jsem se spolu s týmem digitální agentury EL TORO pustil do přípravy corporate identity, webu a marketingové strategie. Logo pak bylo společnou prací – dle Honzy jsme „zhmotnili jeho představy“.

8. Po spuštění webu jsme si s Honzou rozdělili práce na propagaci. My zajistili online propagaci skrze PPC a také SEO webu, Honza s týmem se postarali o komunikaci na sociálních sítích a offline marketing.

9. A výsledek? Po 6 měsících pomáháme Honzovi s přípravou dalších dvou poboček!

Prohlédněte si naši práci na vlastní oči na www.goldbarbers.cz.

Vytvoříme společně podobně úspěšný projekt?

Kontaktujte mě a domluvíme si setkání nad dobrou kávou. Úvodní konzultace se mnou je zdarma.

Využíváme soubory cookies. Procházením webu potvrzujete, že jste se seznámili s tím, co cookies jsou a jak je můžete odmítnout, a jak zpracováváme osobní údaje.